| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Hva er beste løsningen for dame senior i Gjøvik? |
| Satse sjøl fra bånn i Lyn |
|
60% |
[ 3 ] |
| La Raufoss få talentene |
|
0% |
[ 0 ] |
| Samarbeide i byen med Vind som topplag inntil videre |
|
20% |
[ 1 ] |
| Fortsette med Vardal og Varde, men ikke Vind |
|
0% |
[ 0 ] |
| Vente på julenissen |
|
20% |
[ 1 ] |
|
| Antall stemmer : 5 |
|
| Av |
Innlegg |
Styret Knøtt

Ble Medlem: 06 Nov 2008 Innlegg: 5
|
Skrevet: 09.09.2009 15:50 Tittel: Jentefotball 2010 |
|
|
I forbindelse med at Gjøvik FK har reist sørover er det interresant å høre meninger og ytringer ifbm mulige løsninger og idéer for videre utvikling av både topp og bredde i jentefotballen i byen.
- samarbeide videre med Vardal/Varde + Vind?
- Raufoss?
- satse sjøl?
- få frem damefotball i GFF på sikt?
Terje Lied er koordinator for jentefotballen i Lyn, så kontakt gjerne han - og jeg tar gjerne imot en mail på odd@gjovik-lyn.no eller dere kan poste et innlegg her. Dette blir tema på neste klubbutviklingskveld i høst.
Legger og ut en helt uformell meningsmåling.
 |
|
| Til Toppen |
|
 |
stigmorten Rekrutt

Ble Medlem: 30 Apr 2004 Innlegg: 102 Bosted: Gjøvik
|
Skrevet: 09.04.2010 22:05 Tittel: Vet ikke! |
|
|
Her vet jeg sannelig ikke hva jeg skal svare! Er jentelag det samme som damelag i dette tilfellet? Kikket på jentelaget og telte 17 spillere. Det bør jo være nok til å saste i 2010 synes jeg  _________________ Trolig blir det ikke flere comeback her i gården  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Tebbe Knøtt

Ble Medlem: 14 Mar 2008 Innlegg: 1
|
Skrevet: 11.04.2010 15:56 Tittel: Jentefotball |
|
|
Hei.
Jentelag er ikke det samme som damelag i dette tilfellet. De som er registrert under Jente er spillere født hovedsakelig i 96 og 95. Vi har også et J-19 lag som kanskje vil bli et damelag på sikt. Er ihvertfall bra potensiale å få til et damelag i Gjøvik Lyn iløpet av et år eller tre. Hvis det er ønskelig. Vind sliter med å stille lag i år og må kanskje dytte opp sitt J-16 lag for å ikke falle i divisjonene for sitt damelag. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Stine Knøtt

Ble Medlem: 05 Jun 2010 Innlegg: 1 Bosted: Gjøvik
|
Skrevet: 05.06.2010 00:45 Tittel: |
|
|
Hadde Lyn satt opp damelag hadde jeg begynt å spille igjen Spiller ikke fotball om det ikke er Lyn
Så si ifra om det blir damelag, jeg er med!! _________________
 |
|
| Til Toppen |
|
 |
|